معرفی برند ایران رادیاتور و تمام تولیدات آن

معرفی شرکت ایران رادیاتور تولید کننده تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی شوفاژ، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، مشعل‌

گروه صنعتی ایران رادیاتور با بیش از 40 سال فعالیت و تشکیل شده از چندین کارخانه، یکی از با سابقه ‌ترین و بزرگترین واحدهای تولیدی کشور است. چرا؟ چون در زمینه تولید انواع رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی شوفاژ، پکیج‌های شوفاژ دیواری و زمینی، مشعل‌ گازی، گازوئیل ‌سوز و دوگانه ‌سوز، کولرهای گازی اسپلیت و داکت اسپلیت فعالیت میکند.

محصولات تولید این گروه صنعتی با استقبال بی نظیری در بازار مواجه شد به طوری که علاوه بر ارائه و فروش محصولات گرمایشی در کشور عزیزمان ایران، در حال صادر نمودن وسایل گرمایشی و تولیدات خود به برخی از کشورهای اروپایی است و در طی چند سال اخیر به عنوان بهترین صادرکننده در ایران شناخته شده است.

شرکت ایران رادیاتور

  • در سال 1358 در تهران با وجود یک ماشین (به علت عدم تخصص صنعت ریخته گری داخلی در تولید رادیاتورهای آلومینیومی و ورود آن از اروپا) و تعدادی کارگر ساختمانی در مساحتی حدود 1500 مترمربع تاسیس گردید.
  • در سال 1359 بود که اولين محصول رادياتور آلومينيومی داخلی به نام ایران شرمن وارد بازار شد، اما پس از دو سال این محصول با سرمایه گذاری متفاوت، طرح و قالب جدیدی به نام رادیاتور ترموکالر (thermos color) ارائه شد.
  • در سال 1366 چون رشد تولید سریع بود و فضا کمی در اختیار داشتند، كارخانه به شهر صنعتی رشت كه از نظر فضا قابل گسترش بود، نقل مكان كرد.
  • اواخر سال 1369 بود که صادرات توليدات ايران رادياتور به 30 كشور جهان آغاز شد.
  • در سال 1370 شركت مشعل كار ری به منظور توليد مشعل های خانگی و صنعتی شروع به فعاليت نمود.
  • در سال 1378 شركت گيلان شكيبا برای توليد انواع حوله خشك كن شروع به فعاليت نمود.
  • در سال های 1379 تا 1384 از طرف وزارت بازرگانی به عنوان برترين صادر كننده سال معرفی شد.
  • در سال 1383 توليد پكيج شوفاژ ديواری در اين تیم تولیدی آنها آغاز گرديد.
  • در سال 1387 پيشرفته ترين آزمايشگاه تست انواع پكيج در سطح استانداردهای ملي برای هم سطح سازی محصولات با استانداردهای اروپايی را آغاز نمودند.
  • در سال 1387 توليد لوله های چند لايه را شروع کردند و در سال 1393 توليد رادياتورهای پنلی فولادی را آغاز کردند.

آشنایی با محصولات تولیدی ایران رادیاتور

محصولات ایران رادیاتور رادیاتور شوفاژ و حوله خشک کن

مشعل های ایران رادیاتور

مشعل (BURNER) تجهیزی است که انرژی گرمایشی را با استفاده از سوخت گاز، گازوئیل، مازوت و یا سایر سوخت ها با استفاده از شعله مستقیم فراهم می کند. مشعل ایران رادیاتور بر اساس سوخت مصرفی و ظرفیت گرمایشی و نوع مصرف انتخاب می شوند. عمدتا برای گرمایش سیستم هایی مانند دیگ بخار و دیگهای فولادی و چدنی (گرم کردن مایعات ناقل حرارت) استفاده می شوند. در دیگ ها ظرفیت مشعل ایران رادیاتور با توجه به ظرفیت محاسبه شده در دیگ انتخاب می شود و این دو عدد (کیلو کالری – کیلو وات) رابطه مستقیم با هم دارند.

پکیج های ایران رادیاتور

یکیج ها جزو پرطرفدار ترین سیستم های گرمایشی در جهان هستند که امروزه به عنوان جایگزینی برای موتورخانه ها به حساب می آیند. وظیفه مهم آبگرمکن و موتورخانه را نیز به صورت همزمان انجام می دهند. در  تعریفی ساده تر؛ پکیج ها سیستم های گرمایشی هستند که افزون بر تامین آب گرم مصرفی، سبب گرم شدن محیط نیز می شوند.

برند تولیدی ایران رادیاتور در ابتدا، کار خود را با تولید رادیاتورهایی از جنس آلومینیوم شروع کرد و به مرور زمان به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پکیج شناخته شد. پکیج های ایران رادیاتور را می توان به عنوان یکی از برندهای مطرح ایران نام برد.

حوله خشک کن های ایران رادیاتور

یکی ازانواع رادیاتورها، حوله خشک کن ها هستند. اغلب در فضای حمام و یا سرویس های بهداشتی نصب می شوند و علاوه بر گرم کردن فضای مذکور به عنوان یکی از لوازم دکوری هم کاربرد دارند، چرا که ظاهر آن ها با رادیاتورهای معمولی تفاوت دارد و زیباتر هستند. طراحی آن به گونه ایست که به راحتی قابل نصب بر روی دیوار است. از رادیاتور حوله ای می توان برای خشک کردن حوله ها، دستمال ها و لباس های کوچک استفاده کرد.

در تولید این تجهیز گرمایشی از ورقه های آلومینیومی استفاده می شود. مزیت آن نیز برمیگردد به سبک وزنی آلومینیوم نسبت به رادیاتور حوله ای فولادی و مقرون به صرفه بودن آن نسبت به مدل های استیل و فولادی.

کولر گازی ایران رادیاتور

کولرهای گازی تولید ایران رادیاتور از نظر نصب به صورت ایستاده، پرتابل، پنجره ای و دیواری در مدل های متنوع و با ظرفیت های مختلف با قابلیت تولید سرمایش و گرمایش به بازار ارائه می شوند. یکی از فاکتورهای مهم حین خرید هر محصولی قیمت آن است که ایران رادیاتور در کنار سطح کیفیت بسیار بالا، محصولات خود را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می کند و توانسته سهم قابل توجهی از بازار رقابت را به خود اختصاص داده و طی مدت زمان کوتاهی به یکی از برندهای مطرح بازار تهویه مطبوع تبدیل شود.

از مشخصه های مهم کولر گازی ایران رادیاتور این است که نوع گاز به کار رفته در کمپرسور آنها از نوع گاز مبرد R410  سازگار با محیط، تحت لیسانس کشور تایلند است. همچنین در تولید کویل های این کندانسور از لوله های آلومینیومی و پره های مسی استفاده شده که باعث مقاومت دستگاه در برابر خوردگی و پوسیدگی می شود و طول عمر دستگاه را افزایش میدهد و به دلیل نوع وجنس آلیاژ بکار رفته در کویل ها، توانایی مطلوبی در تبادل حرارت نیز دارند.

در نهایت در مورد شرکت تولیدی ایران رادیاتور:

گروه صنعتی ایران رادیاتور طی سال ها فعالیت در زمینه تولید تجهیزات گرمایشی و ارائه محصولات با سطح کیفیت بالا در حد استانداردهای ملی توانست در لیست پرفروش ترین محصولات تولیدی قرار بگیرد. این گروه تولیدی با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و همچنین بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا توانسته محصولاتی مدرن و پیشرفته تولید و وارد بازار رقابت کند.

نمای دور از کارخانه بزرگ شرکت ایران رایاتور

یکی از دلایل خرید این محصولات میتواند کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه بودن آنها باشد. شرکت ایران رادیاتور بعد از گذشت چند دهه حضور موفق و فروش گسترده محصولات تولیدی خود و با توجه به نیاز بازار و پشتوانه تجهیزات پیشرفته در خط تولید و نمایندگی های فعال در سراسر کشور، تصمیم به فعاليت در زمينه توليد سيستم های تهويه مطبوع نیز نموده است.

گردآوری: damastar.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *